Saturday, January 22, 2011

~~~Aku Dan CInta~~~

Salam....
Tetiba nak wat luahan perasaan kat sini...yela,tu la gunanya blog kan...=)
Kali nie pasal kisah aku dgn cinta...agak2 korg la,klu aku cakap selama 24 thn aku hidup kat dunia nie,aku xpernah bercinta,ada org nk percaya x???mmg susah nak caya kan...tp itu hakikatnya...huhuhu...sbb aku dari sekolah rendah mmg suka pendam perasaan,xkan meluahkan,sbb perasaan malu n rendah diri...(malu xbertempat n sengal)...

Antara sbb2 aku rendah diri(yg aku kenalpasti la) ialah sbb aku amat2 gemuk time sekolah rendah dulu...so mmg rendah diri gila2,yela,budak gemuk kan,mana ada pompuan suka...hehehe...tp masalahnya,perasaan malu sbb gemuk tu dibawak sampai ke arinie...(walaupon aku kurus la sikit skrg...ahakz)...klu suka kat sapa2 mmg aku xkan gtau,or tunjuk tindak tanduk yg menunjukkan aku suka kat dia,walaupon aku rasa mcm org tu pon suka kat aku gak,ahakz...so dari zaman sekolah,sampai la ke zaman Universiti aku mmg boring tanpa kisah cinta arjuna...mencintai mmg penah,dicintai ada gak kot,tp bercinta mmg xda,boring kan my life??hehehe...tp nak wat cam na...padan muka sendiri,malu konon,blah la,xgentlemen langsung...huhuhu...;-)

Yap,mmg aku peramah,suka wat lawak,cepat mesra,ramai org syg(yeke???) dan happy go lucky...(yg kenal aku tau la aku cam na...huhuhu)..=)
Tapiiiiiiiiiiii,tapiiiiiiii bila masuk bab hati n perasaan,tetiba mulut terkunci,kaki terpaku,lidah terkelu n hati termalu...aku jadi BLURRRRRRRR...cian kan...dicampur ngan darah gemuruh yg diwarisi dr tok wan aku(agaknya,salahkan tok wan plak...hehehe),menjadikan aku seorg yg sengal berkaitan cinta...org kata,muka xhemsem xperrr,ayat mau powerrr..tp,dah la muka aku xlawerrr,ayat plak xtererrr...huhuhu...

Tapi aku blh hidup lagi la stakat nie,malah dah jadi biasa la plak idup single,n mmg kadang2 tingin gak nak rasa bagaimanakah perasaan bercinta,tp xda kesempatan lg...hehehe...=P
oklah...tu je kot sbg permulaan,sbb 2 3 ari lepas,kehidupan aku dah berubah....aku dah kenal apa itu yg dipanggil cinta...thankz to her...nnt aku crita kat korg ye...;-)


Note:Skandal tu ada la jugak,tp xda la sampai tahap bercinta,kawan2 cam tu je...huhuhu...=P

1 comment: